2012. december 21., péntek

7.fejezet: Karácsonyi különkiadás


Amikor visszaértek a faluba,egyszeriben elkezdett hullani a hó.Mind csodálkoztak,hogy még náluk is hullik a hó.
- Jéééj,úgy látszik a karácsonyunk fehér lesz!! - mondta Ivake.Már a faluban is készülődtek az emberek a
karácsonyra.Minden háznál vagy üzletnél szép csillogós karácsonyi díszek voltak kirakva.
- Jaj,de szép díszek - mondta Eimer csodálkozva.A srácok elkísérték a nemest a tanácsterembe.Miután elkísérték mind hazamentek,de mielőtt még Iruna hazament volna hazakísérte Karolit.
- Mit szeretnél karácsonyra kapni? - kérdezte Karoli Irunától.
- Én? Hát ezen még nem is gondolkodtam - mondta Iruna.
- Hát,oké,ha eldöntötted akkor majd szólj - mondta Karoli elpirulva.Iruna hazafelé menet elkezdett gondolkodni a mai napon és amit Karoli az előbb mondott neki.- JAJ,DE 'ARANYOOOOS' ÉS EGYBEN NYÁLAS IS -hangzott el egy hangtól.Iruna nem látott senkit se,nem tudta hogy honnan jön
ez a hang.
- Ki vagy? Mutasd magad,vagy tán félsz elő jönni? - mondta Iruna dühösen.
- Hahaha,én nem félek - szólalt meg ismét az a hang.
- Gyere elő,mutasd magad!! - ordította Iruna.Amikor ezt kimondta Iruna egy lány jelent meg.
Iruna nem hitt a szemének .
- Na mi van? Nem rám számítottál? - kérdezte a lány és ezzel eltűnt.Iruna megdermedt az
ijedségtől,de mikor észhez kapott rögvest rohant hazafelé.Amikor hazaért,bement a nappaliba és észrevette megint azt a lányt.
- Mit akarsz tőlem? - kérdezte döbbenten,de egyben mérgesen a lánytól.
- Én igazán semmit,csak gondoltam meglátogatlak téged - válaszolt a lány és vállat rántott.
- YUI KAMACHIL!! Pusztulj!! - Iruna felkiáltott és támadni akart a lányra.De Yui-t még
meg sem tudta közelíteni.
- Jaj,muszáj folyton harcolni egymással?? Te komolyan azt akarod hogy megöljelek? - kérdezte
Yui Irunától.
- Hah,eltűnt?-Iruna kérdezte saját magától.Másnap reggel nagy nyüzsgés volt a faluban.Iruna egész este
nem aludt semmit sem,azon gondolkodott hogy mit akarhatott tőle Yui.Egyszer csak kopogást hallott.
- Ki az? - kérdezte Iruna fáradtan.
- Én vagyok az Eimer,engedj be! - mondta Eimer.Iruna odament  az ajtóhoz és szép csendesen kinyitotta.
- Szia,anya és én sütöttünk süteményt és gondoltam hozok neked is - mondta vidáman Eimer.
- Oh,köszönöm! - felelte Iruna.
- Nos,mesélj...miért vagy még ilyenkor is bent? - kérdezte Eimer Irunától.
- Hát....... - Iruna nem akarta elmondani Eimernek,hogy mi történt tegnap este ezért inkább csak annyit felelt:
- Nincs kedvem kimenni.
- Hát sejthettem volna,amilyen lusta vagy - mondta kacagva Eimer.
- Hahaha,nagyon vicces vagy! - mondta Iruna mérgesen.
- Na,gyere ki,kihívjuk a többieket is - mondta Eimer kedvesen.
- Oké - felelte Iruna.Majd elindultak Ivakéhoz,Isirokéhoz,Toryshához,Koronihoz és Karolihoz.
- Most hogy összeszedtük a bandát mehetünk hócsatázni - kiáltotta Eimer.
- Nyomás - kiáltotta Ivake.Elkezdték egymást hógolyóval dobálni...Sötétedéskor mind a 7-en hazamentek.Iruna nagyon nyugtalan volt,attól tartott,hogy Yui ismét eljön hozzá,de nem jött.
KARÁCSONY REGGEL....
- Végre itt a karácsooooony!!...Ébredjetek Firo,Kajchiro,Pece,Yui,Train - kiabálta reggel Aio.
- Lakat a szádra - mondta mérgesen Firo.
- Ha felébreszted a főnököt akkor nagy bajban leszünk - mondta Kajchiro,de éppen hogy csak kimondta
már Pece mögötte volt.
- Mit zajongtok kora reggel ti balfékek? - kérdezte mérgesen Pece.
- Hát,ma van karácsony és hát erre vártam egész évben - mondta Aio boldogan.
- Karácsony?? Én azt a szót nem ismerem hogy karácsony,náluk olyan nincs.
- Miiiiiiiiiiii??? - kérdezte Aio szomorúan ...
- Jól hallottad,nálunk nincs karácsony,azt se tudom mi az - felelte Pece.
- A karácsony a szerete és a béke ünnepe - felelte Aio.
- Csupa nyálas és vidám egyszóval - mondta Pece és elment.Aio nem értette hogy miért ezt gondolja Pece a karácsonyról.Gondolta hogy megkérdi Yui-tól mert ő már kiskora
óta ismeri Pecét.
- Hééé,Yui!! - kiabálta Aio.
- Mit akarsz?! - kérdezte dühösen Yui Aiotól.
- Elmeséled nekem hogy Pece miért utálja a karácsonyt? - kérdezte Aio.Yui végül megelégelte Aio nyafogását és elmondta.
- Oh,oké,elmesélem.....Még minden kiskorában kezdődött amikor még a szülei éltek neki.Ő is nagyon várta már a karácsonyt,sokat beszélt róla.Amikor elérkezett az ajándék osztás mindenki kapott valamit csak ő nem.A szüleinek nem volt annyi pénzük,hogy vegyenek neki ajándékot.Pece nagyon szomorú volt és
ezért elhatározta hogy a karácsonyt utálni fogja ameddig csak él... Ha még ez lett volna a legnagyobb
gondja,de nem ez volt.A faluban ahol élt az összes gyerek kicsúfolta,mert nem kapott semmit sem karácsonyra.Én voltam az egyetlen aki nem csinált nagy ügyet ebből - mesélte Yui.
- Ez szörnyű,én ezt nem is gondoltam volna - mondta Aio szomorúan.

EKÖZBEN KARUNOCHÁBAN.....
Azok az emberek akik még nem vettek karácsonyi ajándékot a szeretteiknek,azok még bepótolták.Isiroke és Ivake is vásároltak ajándékokat.Megnéztek minden olcsó díszeket és még sok mást.Karoli otthon csomagolta az ajándékokat és díszítette a Karácsonyfát.Eimer és Koroni eldöntötték hogy egybe fogják tölteni a karácsonyt.Iruna is készülődött a karácsonyra.A faluban is felállították a nagy Karácsonyfát az emberek.Torysha és Karmen is ott segítkeztek,mert ők már otthon mindent elrendeztek.Elérkezett a Szenteste,mindenki örült-örült és örült annak a sok ajándéknak amit kaptak.Az emberek amikor megvacsoráztak,elkezdtek a felnőttek beszélgetni,a kisebb gyerekek pedig a játékokkal
játszottak amit kaptak.Karoli elment Irunához hogy Szenteste ne legyen egyedül.Beszélgettek,ettek,ittak és
megajándékozták egymást.Később Ivake,Isiroke,Eimer,Koroni,Karmen és Torysha is csatlakozott Irunához és Karolihoz.
Odaadták egymásnak az ajándékaikat.Nagy volt az öröm,ugyan úgy ahol máshol.Még Aio,Firo,kajchiro is megajándékozták egymást,annak ellenére hogy Pece megtiltotta nekik.Train is úgyszintén hülyeségnek tartotta a karácsonyt.Yui egy picit szerette,de inkább nem mondta el senkinek,úgy tett mintha ő is utálná a karácsonyt.
- Megyek sétálok egyet - mondta Pece a többieknek.Hullott a hó....
- Ahh,de nem szeretem a karácsonyt,miért kell ennyit készülődni meg minden - morogta magának Pece.Egyszer csak egy ismerős hangot hallott,ezt mondta neki
- A karácsony az egy szép dolog.Felejtsd el a múltat élvezd a jelent,kérlek ne utáld a karácsonyt.FIAM!!!...
- Anya,te vagy az? - kérdezte meglepően Pece és megfordult.
- Igen én vagyok az - mondta Pece anyja mosolyogva.
- Nem az nem lehet,biztos csak beképzelem a hidegtől - mondta Pece dühösen és meglepve.
- Nem,nem képzeled.Tényleg én vagyok az-mondta Pece anyja.-AZ LEHETETLEEEEN!!! ANYÁM MÁR RÉG MEGHALT!!! - mondta Pece és villámot küldött az anyjára,így eltűnt.Pece hazament.Mikor hazaért mit lááát.....a ház tele van sok csillogós dísszel.Pece meglepődve látta ezt.-NEM MEGMONDTAM HOGY ÉN UTÁLOM A KARÁCSONYT,A DÍSZEKET ÉS MÉG SOK MÁST AMI EHHEZ A HÜLYESÉGHEZ FŰZŐDIK-kiabálta Pece dühösen és az egész házat a Suji-val felégette......THE END!!!

Nagyon Boldog Karácsonyt kívánunk minden blogger olvasónak!!!
És ezúton Boldog Újévet is kíván: Ayumi és Elli xo xo xo

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése